Bekijk onze faq! Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op
Lever z.s.m. het juiste bestand aan via info@goedkoopsteflyers.nl en vermeld daarbij je bestelnummer. Zo lang je bestelling nog niet in productie is genomen kunnen we je bestand aanpassen. Als je bestelling in productie is genomen dan kunnen we je bestand niet meer aanpassen en zal je je bestelling opnieuw moeten plaatsen.
Tijdens het bestelproces kan je een levertijd kiezen, eenmaal een levertijd gekozen kunnen we je bestelling niet versnellen. Bekijk dus goed van te voren hoe snel je je bestelling nodig hebt.
Fouten maken is menselijk, ligt het aan ons dat je niet tevreden bent? Mail dan je klacht naar info@goedkoopsteflyers.nl en we zoeken samen naar een oplossing.
Het is helaas voor ons te duur om samples te leveren. Ter illustratie, de kosten van een losse flyer zijn al €15! Voor sommige producten is het mogelijk om 1 product te bestellen die zou je dan kunnen bestellen als sample.
Een account maak je aan tijdens je bestelling. Het is niet mogelijk om zonder bestelling een account aan te maken.
Bij ieder product vind je achter het kopje “upload je bestanden” een informatie icon. Door op het icon te klikken vind je alle informatie over de aanleverspecificaties.
Helaas is er geen optie om door ons een bestand te laten ontwerpen, hiervoor kan je het beste een grafisch vormgever inhuren.
Het is alleen mogelijk om via iDeal te betalen. Je ontvangt daarna direct van ons een factuur van je bestelling.
Op onze klantenservicepagina vind je veelgestelde vragen en op de contactpagina staat alle informatie die je nodig hebt om contact met ons op te nemen.